آخرین اخبار

13. دى 1401 - 15:57   |   کد مطلب: 40619
روز گذشته یکشنبه ۱۱دیماه ۱۴۰۱ساختمان ها و منازل برخی ساکنان شهرک بهشتی همدان حین انجام عملیات حفاری دچار خسارت شد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان دستگاه متولی اعلام کرد که ارزیابی از میزان خسارات وارده از سوی کارشناسان رسمی دادگستری آغاز شده است.

به گزارش رودآور؛ مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن همدان می گوید که مردم و ساکنان این شهرک نگران پرداخت خسارات نباشند و شرکت حفاری مربوطه بر اساس قرارداد هرگونه خسارات جانی و یا مالی حین اجرای فعالیت و انجام پروژه را پذیرفته است.

علیرضا عین القضات یادآور شد که شرکت حفاری که مشغول اجرای پروژه ۶۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در این منطقه بود با هماهنگی و با حضور نماینده استانداری همدان به عنوان مجری طرح مشخص شده است.

وی با عذرخواهی از مردم منطقه شهرک بهشتی همدان نیز گفت: بدون شک شرکت حفار و مجری طرح به فراخورمیزان خسارتی که به ساکنان در بخش های مختلف شده است، پرداخت خواهد کرد.

وی تاکید کرد که این شرکت با توجه به وجود صخره های سخت در برخی مناطق و زمین های اطراف این شهرک و ضرورت تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ناچار به انجام انفجار بود که البته این شرکت با سابقه فعالیت و تجربه فراوانی در اجرای طرح های بزرگ داشت.

بر اساس اعلام ساکنان شهرک بهشتی همدان روز گذشته در پی انجام حفاری برای اجرای طرح ۶۰۰ واحدی نهضت مسکن ملی در این منطقه برخی ساختمان ها و وسایل مردم دچار خسارات شدند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان