آخرین اخبار

17. دى 1401 - 0:51   |   کد مطلب: 40625
دادستان همدان با اعلام اینکه در 9 ماهه نخست سال جاری به مشکلات 3 هزار و 584 متقاضی در ملاقات مردمی رسیدگی شد، گفت: با پیگیری های انجام شده تاکنون بیش از 68 درصد از این تعداد مراجعات، منتهی به نتیجه شده است.

 «دکتر حسن خانجانی موقر» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ دیدارهای حضوری با مردم را جزیی از وظایف کاری خود و از سیاست های دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: به همین منظور این دادستانی به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آنان هر هفته دوشنبه ها با همراهی معاونان در محل دادسرا پاسخگوی مردم است.
وی با تأکید بر اینکه نشست و برخاست با مردم در هر فرصتی آنان را امیدوار می کند، عنوان کرد: علاوه بر ملاقات عمومی در روزهای دوشنبه، دیدارهای چهره به چهره با مردم هم در مساجد و محلات به منظور حمایت از حقوق عامه و بررسی دغدغه مندی های آنان انجام می شود.
دادستان همدان ادامه اعلام کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری 3 هزار و 584 نفر برای پیگیری مشکلات خود به این دادستانی مراجعه کرده که در نهایت با پیگیری های انجام شده 68 درصد از این میزان، منتهی به نتیجه شده است.
خانجانی موقر افزود: مشکلات افراد با دستگاه های اجرایی، درخواست مرخصی از زندان، درخواست رأی باز و رأی کار، درخواست عفو و بخشودگی، درخواست استفاده از پابند الکترونیک، اعتراض به روند رسیدگی و  تقاضای تسریع و نیز مساعدت در امور وثیقه عمده تقاضاهای مراجعه کنندگان بوده است.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان