آخرین اخبار

9. فروردين 1402 - 6:28   |   کد مطلب: 40691
دادستان همدان گفت: به همت دستگاه قضایی در یک سال اخیر علاوه بر احیای 10 کارخانه، برای رفع موانع تولید و مشکلات 60 کارخانه نیز دستوراتی صادر شد و از بیکاری بیش از یک هزار کارگر جلوگیری به عمل آمد.

 «حسن خانجانی موقر» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه تلاش برای حمایت از تولید و رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان از منویات مؤکد مقام معظم رهبری است، گفت: در همین زمینه و به طور مستمر از واحدهای تولیدی دارای مشکل که خود متقاضی بودند بازدیدهایی در طول سال انجام شده است.
وی اظهار کرد: در این راستا بیش از 60 جلسه در یک سال اخیر با تولیدکنندگان کارخانه های متعدد برگزار و مطابق با قانون دستوراتی در حمایت از آنان صادر شد، تا جایی که با رفع مشکلات 60 واحد تولیدی از بیکاری یک هزار و 274 کارگر جلوگیری به عمل آمد.
دادستان همدان تصریح کرد: عمده مشکلات مطرح شده و چالش های موجود بر سر راه تولید مساله معوقات بانکی بود و البته تا حدودی برخی سیاست های نادرست دولت هم در این زمینه نقش داشته است.
خانجانی موقر همچنین از احیای 10 کارخانه با پیگیری های مکرر دستگاه قضایی استان خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاش ما از برگزاری جلسات مشترک با تولیدکنندگان و کارآفرینان و بازدید از واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل، یافتن راهکارهای قانونی برای از بین بردن مشکلات پیش روی آنان است که تا حدود قابل قبولی هم در این زمینه به نتیجه رسیدیم.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان