آخرین اخبار

7. فروردين 1402 - 6:43   |   کد مطلب: 40695
دادستان همدان گفت: مجموع بدهی های 311 زندانی مرتبط با پرونده های مالی، دیه، مهریه و نفقه 768 میلیارد و 976 میلیون ریال بوده که با کمک های ستاد دیه استان تأمین و پرداخت شد.

 «دکتر حسن خانجانی موقر» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با تقدیر از فعالیت های اثربخش ستاد دیه استان در تلاش برای پرداخت بدهی های مددجویان، از مختومه شدن 311 فقره از پرونده های مالی، مهریه، دیه و نفقه با پیگیری های انجام شده و کمک خیران نیک اندیش و همراهی آنان با ستاد دیه استان خبر داد.
وی تصریح کرد: بنابراین در یک سال اخیر 311 زندانی که 16 نفر آنان زن بودند با پرداخت جرایم مالی با کمک ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.
دادستان همدان افزود: مجموع بدهی های این افراد 768 میلیارد و 976 میلیون ریال بود که با پیگیری های انجام شده از جمله جلب رضایت از شاکی، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و یا قسط بندی پرداخت شده است.
خانجانی موقر با بیان اینکه میزان نقدینگی مددجویان تنها 24 میلیارد ریال بود که برای آزادی خود هزینه کردند، عنوان کرد: تلاش ستاد دیه برای جلب رضایت از شاکیان درباره پرونده های مالی ستودنی است، تا جایی که شاکیان در پرونده های مختلف با رضایتشان، از 226 میلیارد ریال خود گذشتند.
وی اعلام کرد: همچنین 336 میلیارد ریال به صورت اعسار به تقسیط همان قسط بندی، 94 میلیارد و 176 میلیون ریال در قالب تسهیلات کم بهره از سوی بانک های ملت، ملی، تجارت و صادرات، 84 میلیارد ریال کمک پرداختی ستاد برای پرونده های مالی و دیه و 4 میلیارد و 800 میلیون ربال نیز از طریق صندوق تأمین خسارت‌های بدنی به منظور آزادی زندانیان تأمین و پرداخت شد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان