آخرین اخبار

31. فروردين 1393 - 9:23   |   کد مطلب: 12801
رییس هیات سوارکاری استان همدان گفت: 43 سوارکار در مسابقات پرش با اسب گرامیداشت روز ارتش به میزبانی همدان رقابت کردند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، سیدˈوحید برقعیˈایرنا افزود: در این مسابقات که به میزبانی مجموعه سوارکاری اکباتان همدان برگزار شد، سوارکارانی از باشگاههای ابن سینا، آذرخش، اکباتان و ایثار حضور داشتند.

وی اضافه کرد: دررده D آزاد این مسابقات که به صورت دو راندی برگزار شد، رضا شکری با اسب سناتور بدون خطا هر دو راند مسابقه را طی کرد تا مقام اول را کسب کند، سهند بی بی گل با اسب کاپیتان سینگ با چهار خطا و وحدت کاظمی با اسب فایتر با هشت خطا در مجموع دو راند مقامهای دوم و سوم را به خود اختصاص دادند که همگی از تیم سوارکاری باشگاه ابن سینا بودند.

برقعی بیان داشت: در رده سنی نو جوانان و در رده D سوارکاران در یک دور با یکدیگر رقابت کردند که امیر رضا افلاکیان با اسب ارشک از باشگاه ابن سینا با چهار خطا و زمان 58 ثانیه به مقام اول رسید و سید علیرضا اکبری با اسب بیگ استار از باشگاه اکباتان دوم شد.

وی بیان داشت: همچنین در رده E که با حضور 10 سوارکار برگزار شد، عباس آریان و محسن حدادیان مطابق مقررات ملی در رده بندی قرار گرفتند و در رده سوار و اسب مبتدی گه پنج سوارکار شرکت داشتند مرتضی اجلالی، امید یگانه پرست،آیدین حمید پسند و مصطفی تقی نژاد مطابق مقرارت ملی رده بندی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این رویداد تقویم فروردین ماه هیات سوارکاری استان همدان با برگزاری پنج هفته مسابقه در قالب 21 رده و بمناسبت های مختلف فرهنگی و نیز تجلیل از 56 ورزشکار و سوارکار برتر با اهدای بیش از 35 میلیون ریال جوایز نقدی و قضاوت 17 داور ملی در این مسابقات به پایان رسید.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان