آخرین اخبار

31. فروردين 1393 - 22:20   |   کد مطلب: 12818
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای استان با صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل ا صبح الوند، علیرضا مهرابی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه اظهار داشت: گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی از ضروریات انکارناپذیر هر جامعه است که باید توجه خاصی به آن شود.

وی با بیان اینکه در راستای توجه به این مهم تفاهمنامه‌های مختلفی توسط فنی و حرفه‌ای با ادارات منعقد می‌شود، از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای استان با صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: این تفاهمنامه با هدف ایجاد انگیزه در جامعه به منظور شکوفایی خلاقیت‌ها، کارآفرینی و نوآوری‌های علمی، فنی و پژوهشی منعقد شده است.

وی تولید برنامه‌های مختلف علمی در ارتباط با اشتغال و آموزش مهارت را از دیگر اهداف دانست و ابراز داشت: معرفی مشاغل خانگی، ساخت برنامه‌های مهارتی به منظور آشنایی مخاطبان با کسب مهارت‌های اولیه از دیگر عناوین این تفاهمنامه است.

مهرابی ادامه داد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با در اختیار گذاردن مربیان مجرب و متخصص و همچنین امکانات اموزشی به صداوسیما در تولید برنامه‌های مهارت‌محور کمک می‌کند.

وی در پایان سخنانش از موفقیت جوانان همدان در رشته‌های مهارتی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی سخن گفت و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در ارتباط با مسابقات مهارت و معرفی جوانان موفق در حوزه‌های مختلف مهارتی از دیگر موضوعات این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان