آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1393 - 19:00   |   کد مطلب: 12866
به مناسبت هفته معلم و کارگر صورت می‌گیرد
تخفیف 50 درصدی به کارگران و فرهنگیان در بازدید از غار علیصدر
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت:تمام فرهنگیان نیز از 12 تا 18 اردیبهشت ماه، به مناسبت هفته معلم می‌توانند به صورت نیم‌بها از غار شگفت‌انگیز علیصدر بازدید داشته باشند.

به گزارش رودآور به نقل از نافع، حمیدرضا یاری با اشاره به جذابیت‌های فوق‌العاده غار علیصدر اظهار داشت: غار علیصدر یکی از شگفتی‌های خلقت است که هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند.

وی گفت: غار علیصدر، بی‌نظیرترین غار آبی جهان است و به دلیل زیبایی خارق‌العاده آن، از عموم مردم برای بازدید از آن دعوت می‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ادامه داد: شرکت سیاحتی علیصدر به منظور بسترسازی برای حضور افراد در این غار و بازدید از آن، شرایطی را در طول سال برای اقشار مختلف مهیا می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته معلم و همچنین هفته کارگر از تخفیف برای بازدید آنها از غار علیصدر خبر داد.

یاری در تشریح این خبر گفت: در راستای قدردانی از زحمات این دو قشر زحمتکش جامعه، این شرکت در نظر دارد با ارائه کارت شناسایی توسط این عزیزان، تخفیف ویژه‌ای را برای بازدید آنها از این پدیده شگفت‌انگیز در نظر بگیرد.

وی گفت: از یازدهم تا هفدهم اردیبهشت ماه، به مناسبت هفته کارگر، تمام کارگرانی که با کارت شناسایی به غار علیصدر مراجعه کنند، می‌توانند نیم‌بها از غار بازدید کنند.

یاری افزود: تمام فرهنگیان نیز از 12 تا 18 اردیبهشت ماه، به مناسبت هفته معلم می‌توانند به صورت نیم‌بها از غار شگفت‌انگیز علیصدر بازدید داشته باشند.

وی ادامه داد: به تمام هیئت‌های حسینی که با معرفی‌نامه انجمن هیئت‌های عاشورایی و هیئت‌های مذهبی به غار علیصدر مراجعه کنند در طول سال تخفیف 30 درصدی داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان تأکید کرد: تمام خبرنگاران نیز در طول سال می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری، به طور رایگان از غار علیصدر بازدید کنند.

قیمت بلیت غار علیصدر در حال حاضر، 15 هزار تومان است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان