آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1393 - 9:25   |   کد مطلب: 13221
رییس هیات دوچرخه سواری همدان گفت:دوچرخه سواران قهرمان و مستعد همدانی با حمایت بیشتر می توانند نتایج درخشانی کسب کنند.

به گزارش رودآور به نقل از همدان ورزش، علی ثقفی گفت: اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در حالی روز گذشته به میزبانی شهر تهران برگزار شد که تیم همدان با امکانات بسیار کمتری نسبت به سایر باشگاه ها در این پیکارها حضور یافت.

وی اضافه کرد: سایر استان های شرکت کننده درلیگ برتر دوچرخه سواری کشور با حمایت های مالی مناسب به خصوص از سوی بخش خصوصی اقدام به جذب بهترین نفرات کرده اند اما هیات دوچرخه سواری همدان با بضاعت مالی و اتکا به نیروهای بومی در مسابقات شرکت داشت.

وی بیان داشت: چند دوچرخه سوار مطرح همدانی نیز به دلیل پیشنهادهای خوب مالی به تیم های دیگر پیوستند اما بازهم برای تجربه اندوزی رکاب زنان اقدام به تیمداری با هزینه ناچیز در این مسابقات کردیم.

ثقفی اظهار داشت: از زمانی که مسوولیت هیات دوچرخه سواری استان همدان را برعهده گرفته ام فاقد امکانات و تجهیزات مناسب بوده ایم اما برای اجرایی شدن برنامه ها و برغم انصراف تاکسیرانی همدان از لیگ برتر تمام هزینه های تیمداری را متحمل شدیم.

وی افزود: باوجود بضاعت مالی نتایج خوبی در رقابت های مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه سواری کشور کسب کردیم اما برای دور بعد باید با شرایط بهتری حضور پیدا کنیم.

وی یادآور شد: برای اینکه امتیاز لیگ برتری همدان حذف نشود، با تامین هزینه اعزام تیم در مسابقات شرکت کردیم هر چند امکانات و تجهیزات ما قابل مقایسه با سایر تیم های حاضر در مسابقات نبود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان