آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1393 - 9:35   |   کد مطلب: 13222
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری همدان‌:
همایش جذب سرمایه‌گذار در همدان برگزار می‌شود‌
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری همدان از برگزاری همایش یک روزه جذب سرمایه گذار در راستای اقتصاد مقاومتی در تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، خسرو سامری اظهار کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی و عزم ملی نامگذاری شده است و در راستای تحقق منویات معظم له درباره اقتصاد مقاومتی به منظور جذب و جلب مشارکت سرمایه گذاران در توسعه اقتصاد استان‌، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار این همایش برگزار می شود.

وی گفت: افراد و سرمایه گذارانی که در این همایش دعوت می شوند از سرمایه گذاران داخلی و دارای سابقه کار مشخص هستند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری همدان اظهار کرد‌: در این همایش علاوه برشخصیت های مختلف اجرایی کشور درحوزه اقتصاد و تولید از شخصیت های علمی و دانشگاهی نیز دعوت می‌شود.

سامری عنوان کرد‌: صنعت‌، معدن و بازرگانی‌، کشاورزی و صنایع تبدیلی‌، مسکن‌، ساخت و سازهای اقتصادی‌، گردشگری تفریحی و سلامت‌ و پروژه های نیمه تمام مهمترین محور های این همایش هستند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری همدان با بیان اینکه که دبیرخانه این همایش مستقر  در معاونت برنامه ریزی استانداری و با مسئولیت این معاونت تشکیل شده است بیان کرد: شش کمیته سرمایه گذاری با مسئولیت سازمان امور اقتصادی و دارایی ، کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه بوعلی سینا ، کمیته تدارکات و تشریفات با مسئولیت اداره کل اداری و مالی استانداری ، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت اداره کل روابط عمومی استانداری ، کمیته انتظامات با مسئولیت اداره کل امنیتی و انتظامات استانداری و کمیته اهداف همایش با مسئولیت اداره کل امور اقتصادی استانداری مشخص و شروع به کار کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری مطلوب این همایش با همکاری تمامی دستگاه دولتی و بخش خصوص فرصت های سرمایه گذاری استان به خوبی معرفی و نتایج رضایت بخشی برای توسعه استان فراهم شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان