آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1393 - 9:48   |   کد مطلب: 13224
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: جشنواره دو بیتی سرایان رضوی با هدف ترویج فرهنگ منور رضوی، ۱۰ شهریور ماه امسال در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش رودآوربه نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی اظهار کرد: شاعران سراسر کشور می توانند تا 15 مرداد ماه امسال با ارسال حداقل 10 و حداکثر 20 رباعی و دو بیتی در این جشنواره شرکت کنند.

عبادی با بیان اینکه تا کنون 10 نفر از شاعران سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند، افزود: نتایج داوری آثار رسیده به این جشنواره 5 شهریور ماه اعلام می‌شود و در مراسم اختتامیه به 8 نفر برگزیده جوایز نفیس اهدا می‌شود.

وی گفت: موضوع آثار ارسالی سیره پاک و زندگی امام رضا (ع)، مناقب، صفات و فضایل امام رضا (ع)، کرامات و فضیلت ها و جلوه های فرهنگ رضوی از جمله علم، شفاعت، مهربانی و شفا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان درباره اقدامات انجام شده در استان برای برپایی این جشنواره بیان کرد: کمیته‌های اجرایی جشنواره تشکیل شده  و پوستر و فراخوان جشنواره به بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و تمامی مراکز فرهنگی و آموزشی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور ارسال شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان