آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1393 - 2:59   |   کد مطلب: 13234
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان از کسب مقام نخست مسابقات ملی دومینو ایران توسط تیم دومینو خانه ریاضیات استاد غیور وابسته به معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: این دوره از مسابقات که با رقابت 14 تیم دانشجویی به میزبانی دانشگاه آزاد همدان برگزار شد،تیم دومینو خانه ریاضیات همدان موفق به کسب مقام اول،تیم آپی یوتی از اهواز مقام دوم و تیم ستارگان سماء از استان همدان نیز به مقام سوم دست یافتند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ظهور خلاقیت رشد قوه خلاقیت های هنری، تقویت توان تفسیر نمودارها و نقشه ها ، تشخیص نشانه ها و نمادها، افزایش قدرت تمرکز، افزایش توانمندی شهروندان در زمینه طراحی مکانیسم ها، کمک به ظهور و شکوفایی قوه ابتکار، ایجاد روحیه مشارکت و همکاری در کارهای گروهی علمی، ارتقاء توان ذهنی و مهارتی دانشحویان دانست.

وی افزود: طراحی تیم دومینو خانه ریاضیات شهرداری همدان با ارائه 30مکانیزم بوده که کلیه این مکانیزم ها توسط اعضای تیم طراحی و ساخته شده است.

بیاناتی اعضای این تیم را علی صلواتی، میثم شهباز، فرشید افروخته، محمد پیرودین نام برد و افزود: این تیم مقام نخست دانشجویی دانشگاه پیام نور را نیز در پرونده خود دارد.

معاون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان برگزاری این مسابقات را ایجاد فضایی رقابتی و مفید و بستر مناسبی برای ظهور و شکوفایی استعدادهای هنری به مدد ترکیب و تنوع رنگ ها در چیدمان زیبای مهره های دومینو دانست و گفت: هم اکنون در جهان فستیوالی به نام روز دومینو برگزار می گردد که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

محمد رضابیاناتی با تشکر از تیم دانشجویان مرکز خانه  ریاضیات استاد غیور شهرداری همدان اظهار کرد: مسابقات دومینو در بخش های خانوادگی، دانش آموزی، دانشجویی برای نخستین بار در غرب کشور توسط خانه ریاضیات استاد غیور شهرداری همدان  به مناسبت روز جهانی ریاضیات اردیبهشت 91 برگزار شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان