آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1393 - 8:12   |   کد مطلب: 13236
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از آغاز به کار چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی همدان از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در سالن تئاتر شهر همدان خبر داد.

به گزارش رودآور، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی از آغاز به کار چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی استان همدان از 17 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز در سالن تئاتر شهر همدان خبر داد.

عبادی افزود: 14 گروه نمایشی در روزهای برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی استان  به خوانش نمایشنامه ها می پردازند.

وی تاکید کرد: در نخستین روز این جشنواره نمایشنامه های افلاطون شهر، پشت شهر  به کارگردانی علی اصغر حیدری، سوزنامه به کارگردانی بهروز ناصر شریعتی، چای تلخ به کارگردانی اکبر مرادی کامیاب، بازی خنده دار دکتر و شاعر به کارگردانی فریبا یعقوب  لو، مراهمیشه گمشده ای بود به کارگردانی مینا امامی، حرف آخر به کارگردانی احسان فلاحیان، ذکریا به کارگردانی محسن عیسایی و پسرها به کارگردانی فواد ابراهیمیان از ساعت 15 خوانش می شوند.

عبادی اظهار کرد: همچنین روز 18 اردیبهشت و دومین روز جشنواره، نمایشنامه های " از عشق تا عشق"، به کارگردانی مهدی مسلمی، حرف راست را باید از بچه شنید به کارگردانی مهدی روزبهانی، رنج های کاهلی به کارگردانی میلاد زنگنه، پاره خطی به دوست به کارگردانی پری بارانی، اندوه پرنده بر وزن شقایق به کارگدانی روح الله صالحی و سزرمین مادری به کارگردانی مجتبی شجاعی زاده از ساعت 9 صبح توسط گروه های نمایشی خوانش می شوند.

وی بیان کرد: عموم مردم می توانند در این جشنواره حاضر شوند و آثار نمایشی که خوانش می شود را به تماشا بنشینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: روز پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه ساعت 16 مراسم اختتامیه جشنواره نمایشنامه خوانی استان همزمان با مراسم اردیبهشت تئاتر برگزار می شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان