آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1393 - 8:38   |   کد مطلب: 13237
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ˈبهرام یدیˈ بهترین گزینه برای مدیریت تیم پاس همدان است و هیات مدیره از بین نفرات بومی وی را انتخاب کرده است.

به گزارش  رودآور به نقل از نافع، سید عبدی افتخاری افزود: بهرام یدی سه سال مدیرعامل باشگاه الوند همدان بوده است که در سال نخست این تیم را به لیگ دو آورد و در دو سال اخیر نیز تلاش فراوانی در این تیم داشت.

وی بیان داشت: ملاک انتخاب او به عنوان سرپرست مدیرعاملی پاس همدان تجربه، سابقه مدیریتی در فوتبال دسته یک، توانمندی و سلامت کاری است که اعضای هیات مدیره در جمع بندی به این نتیجه رسیدند.

افتخاری اظهار داشت: شاید برخی عنوان کنند که تیم الوند در زمان مدیرعاملی وی به لیگ دسته دوم افتاد اما واقعیت این است که عوامل مختلف منجر به این سقوط شدند و بهرام یدی برای حفظ تیمش همه کار کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه گفت: اگر فردی بومی در همدان ادعای توانمندی در مدیریت باشگاه پاس دارد می تواند خود را به هیات مدیره معرفی کند در غیراین صورت بهرام یدی از دید هیات مدیره بهترین گزینه بومی است.

وی افزود: انتخاب بهرام یدی احترام به خواسته فوتبال دوستان مبنی بر انتصاب مدیر بومی بود و حالا همه باید کمک کنند تا تیم پاس به لیگ برتر بازگردد.

بهرام یدی صبح امروز طی حکمی از سوی نیکبخت استاندار همدان و رییس هیات مدیره باشگاه پاس به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان