آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1393 - 15:03   |   کد مطلب: 13274
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش بزرگ پیاده روی علاوه بر ایجاد شور و نشاز، فرصت مناسبی برای شناساندن توانمندی ها و ظرفیت های بالای شهرستان تویسرکان در زمینه های مختلف صنعت، گردشگری و توریسم با رویکرد جذب سرمایه گذاران در این حوزه ها است.

به گزارش رودآور محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز روز در همایش بزرگ پیاده روی در جوار بارگاه حضرت حیقوق نبی(ع)، با اشاره به تأکیدات رهبری بر توسعه ورزش های همگانی و برنامه های خوب دولت در این راستا، اظهار کرد: در برنامه پنجم توسعه کشور اتوجه ویژه ای گسترش ورزش های همگانی در سطح کشور شده است که ایجاد معاونت معاون توسعه ورزش های همگانی در وزارتخانه ورزش و جوانان از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: در اینراستا نیز مجلس شورای اسلامی اعتبارات خوبی برای برای توسعه ورزش های همگانی در کشور در دستور کار خود قرار د اده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز افزود: پیاده روی بزرگ خانوادگی علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین همشهریان، فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن ظرفیت های تویسرکان در حوزه های مختلف گردشگری، تاریخی ومذهبی است.

مفتح با اشاره به اینکه شهرستان سرسبز تویسرکان پایتخت گردو و منبت کشور است، افزود: این همایش فرصت مناسبی برای شناساندن توانمندی ها و ظرفیت های بالای شهرستان تویسرکان در زمینه های مختلف صنعت، گردشگری و توریسم است.

وی با تأکید بر اینکه جذب سرمایه گذاران در حوزه ظرفیت های تویسرکان، سبب ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان می شود، ابراز کرد: با توجه به بیشنیه تاریخ، طرفیت های بادغاری، کشاورزی و صنعتی این شهرستان، بستر مناسبی برای ورود سرمایه گذران در توسعه شهرستان است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان