آخرین اخبار

1. خرداد 1393 - 7:23   |   کد مطلب: 13519
دبیر شورای روابط عمومی‌های همدان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید در راستای دهی و ایجاد حرکت های مردمی موثر واقع شوند، گفت: نداشتن چشم انداز نقص مهم روابط عمومی های همدان است.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، مسلم مخفی ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در دهکده تفریحی توریستی گنجنامه برگزار می شد، اظهار کرد: برخی مشکلات در دستگاه ها وجود دارد که باید به درستی حل شود، متاسفانه برخی مشکلات ساختاری بوده نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی افزود: روابط عمومی یک کار جزئی، تشریفاتی و تبلیغاتی نیست و باید به درستی و با تخصص تمامی موارد را برای اجرای وظایف خود به کار گیرند.

مخفی با اشاره به اینکه در کنار یک مدیر کارآمد یک روابط عمومی موفق حضور دارد، اعلام کرد: هر روابط عمومی که در استان موفق باشد بی شک  این سازمان نیز موفق است.

وی با بیان اینکه موضوع ارتباطات در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی تمامی حرکت ها براساس حضور مردم و حرکت های مردمی است و این نقطه عطف و قوتی برای ایران محسوب می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان تاکید کرد: روابط عمومی ها باید نقش جهت دهی و ایجاد حرکت های مردمی را تقویت کرده و این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه ایجاد یقین و باور کافی در مدیران نسبت به عملکرد روابط عمومی ها باید ایجاد شود، افزود: برخی روابط عمومی های استان برنامه ریزی و چشم اندازی برای برای کار خود ندارند.

مخفی اعلام کرد: چند کاره نبودن و تامین بودجه لازم روابط عمومی ها می تواند آنها را در رسیدن به اهداف سازمانی یاری کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هشت آیتم برای ارزیابی روابط عمومی های استان در نظر گرفته شد، تصریح کرد: متاسفانه این گونه ارزیابی ها براساس عدالت صورت نمی گیرد و ممکن است حق مدیرروابط عمومی یک سازمان ضیع شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان افزود: دستگاه ها در حوزه عملکردی با یکدیگر تفاوت داشته و نمی توان همگی دستگاه ها را با یک معیار محک زد، از این رو از سال آینده روابط عمومی ها براساس حوزه وظایف خود ارزیابی می شوند.

رسول نجفیان بازیگر و خواننده مطرح کشور نیز در این برنامه حضور داشت که سه قطعه از اشعار خود را در این همایش اجرا کرد، نجفیان که اصیلیتی همدانی دارد قرار است امشب در برنامه تولیدی شبکه آموزش این موضوع را مطرح کند.

حضور حمید مرادی رکوردار روپایی جهان و ایران در این مراسم نیز از دیگر مواردی بود که برای حضار جالب توجه شد، وی با انواع توپ ها در این مراسم هنرنمایی کرده و حاضرین را به شوق آورد.

وی از لطف مسئولان همدانی بی نصیب نمانده و دو نیم سکه از طرف رئیس هیات مدیره تله کابین گنجنامه و معاون استاندار همدان  و 500 هزار تومان بن خرید کتاب از سوی مدیرکل ارشاد استان همدان به وی تقدیم شد.

وی صبح امروز مسیر آرامگاه بوعلی تا گنبد علویان را برای میرسید علی همدانی روپایی زد تا این چهره همدانی را به تمامی جهان معرفی کند.

حمید مرادی در این همایش اعلام کرد: پنج سالی می شود که روپایی می زنم و برنامه آینده من جابجایی سنگین ترین رکورد روپایی در کشمیر است و به دنبال این هستم تا سریع ترین رکوردهای ملی را در این زمینه جا به جا کنم.

در این مراسم از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی استان نیز تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی همچون مزجات روابط عمومی شرکت توزیع برق، عباس حیدری روابط عمومی استانداری، محمد حسین کردیان روابط عمومی راه و شهرسازی استان تقدیر به عمل آمد.

همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان نیز در این مراسم از مسلم مخفی مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان و محمد صیفی کار مدیر روابط عمومی شرکت آبفا به علت تلاش در این حوزه تقدیر به عمل آورد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان