آخرین اخبار

2. خرداد 1393 - 9:08   |   کد مطلب: 13523
سال 87 سازمان ورزش و جوانان استان همدان قول دادند که زمین فوتبال روستای باباپیر را در قالب طرح ضربتی ورزشی بازسازی و احیا کنند اما حالا ...
 آقای بختیاری یکی از اهالی روستای باباپیر در گفت و گو با خبرنگار رودآور اظهار کرد: ورزش در دهه اول انقلاب به ویژه سال 58 و 59 در روستای باباپیر از توابع شهرستان تویسرکان رونق چشمگیری داشت و 6 و یا هفت تیم فوتبال در قالب نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان تدر آن سال هل شکیل شده بود.

وی می افزاید: چه کسی باور می کند که در آن زمان در این منطقه و روستاهای همجوار مسابقات کاپی برگزار می شد و شور و هیجان زائدالوصفی در بین قشر جوان حکمفرما بود.

آقای بختیاری گفت: زمین فوتبال روستای باباپیر با اهداء زمین آن توسط مردم ورزش دوست روستای باباپیر و با هزینه مردمی و با کمک های جوانان ساخته شد و به صورت زمین خاکی بچه ها اوقات فراغت خود را در آن سپری می کردند و از بدو انقلاب تا سال 87 وزارت ورزش و جوانان برای ورزش این روستا هزینه ای نکرد.

وی ادامه داد: تنها در سال 87 سازمان ورزش و جوانان استان همدان قول دادند که زمین فوتبال روستای باباپیر را در قالب طرح ضربتی ورزشی بازسازی و احیا کنند که در این سال برای این زمین دیوار نصفه نیمه ای و یک اتاقک ساخته شد و از آن سال تا کنون ادامه عملیات بازسازی این زمین متوقف شده و فوتبال در این منطقه به رکود کشیده شد.

اهالی این منطقه انتظار دارند از مسئولان ورزش استان همدان و وزارت ورزش که نسبت به اتمام این پروژه و چمن کردن آن و ایجاد سالن ورزشی چند منظوره، ساخت رختکن مناسب، حمام و سرویس بهداشتی و تامین آب آشامیدنی برای ورزشکاران و ساخت زمین والیبال، بسکتبال و فوتسال اقدامات لازم را انجام دهند تا از اعتیاد جوانان که سرمایه اصلی کشورند جلوگیری شود.

فراهم ساختن امکانات لازم برای ورزش، علاوه بر اینکه سبب تخلیه مثبت هیجانات دوران نوجوانی و جوانی می شود، بسترهای لازم را نیز برای شکوفایی استعدادهای ورزشی فراهم می کند و می طلبد که مسئولان امر تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشند.

رودآور منتظر پاسخ مسئولان به خواسته مردم شریف روستای باباپیر است.

زمین فوتبال باباپیر تویسرکان[(000598)13-28-05] زمین فوتبال باباپیر تویسرکان[(000008)13-31-28] زمین فوتبال باباپیر تویسرکان[(000050)13-31-13] زمین فوتبال باباپیر تویسرکان[(000171)13-28-30]

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان