آخرین اخبار

3. خرداد 1393 - 13:27   |   کد مطلب: 13591
امام جمعه تویسرکان اساس و استواری جامعه اسلامی را بر تقویت ایمان ها دانست و گفت: حفظ تقوا و ولایت مداری ملت ایران، افتخار، عزت و سربلندی برای مردم کشورمان به ارمغان آورده است.

به گزارش رودآور، حجت الاسلام مرتضی موحدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: حماسه آزاد سازی خرمشهر افتخار بزرگی برای ایرانیان است و همواره این حماسه عظیم باید گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: مردم ایران در سایه تقوا و ایمان با وحدت و نیت خالص، روحیه بسیجی، ایثار، شهادت‌طلبی و ایستادگی و مقاومت توانستند از تجاوز دشمن به خرمشهر جلوگیری کنند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه فتح خرمشهر با توجه به استحکامات و تجهیزات دشمن پیروزی بزرگی برای رزمندگان ما بود، ابراز کرد: این رخداد عظیم به فرموده امام(زه) از معجزات الهی بود و مایه افتخار و غرور ملت ایران در تاریخ هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه وحدت و اتحاد میان اقشار مختلف ملت ایران، قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد، عنوان کرد: فتح خرمشهر و رشادت های جوانان ایران اسلامی دراین عرصه، ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه بی تردید آزادسازی خرمشهر نماد حقیقی ایمان و ولایت‌پذیری است، افزود: امروز جنگ همچنان ادامه دارد و دشمنان انقلاب اسلامی هر روز با طرحی نو و خدعه ای جدید با تمام توان خود به دنبال نابودی و به زانو درآوردن ایران اسلامی هستند.

امام جمعه تویسرکان ابراز کرد: امروز وظیفه ما گوش جان دادن به فرمان رهبر و حفظ تقوا است و باید بدانیم تمام کسانی که در مقابل استکبار هستند با هم همسنگرند.

حجت الاسلام موحدی همچنین به تبیین اهمیت ازدیاد نسل در قالب فعالیت‌های فرهنگی درجامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغ سیاست‌های اصل کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری و با توجه به نقش جمعیت در توسعه و بالندگی کشور، باید اهمیت ازدیاد و تکثیر نسل در جامعه تبیین شود.

وی تشویق جوانان به ازدواج و ازدیاد نسل را نیازمند مدیریت و برنامه ریزی مناسب دانست و افزود: ضروت دارد مسئولان امر جوانان جامعه اسلامی را به ازدواج بهنگام و آسان به دور از تکلف و تجمل گرایی تشویق و ترغیب کنند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه اگر ایمان ها بیستر شود مسئله ازدواج در جامعه نیز حل می شود، یادآور شد: باید دانست که بنای جامعه اسلامی تقویت ایمان ها است و ایمان به اینکه خداوند اسباب زندگی را به مقدار لازم فراهم می کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان