آخرین اخبار

3. خرداد 1393 - 18:10   |   کد مطلب: 13595
به مناسبت پايان يافتن يادگيري حروف الفبا در سال اول ابتدايي مراسم جشني با حضور مسئولان آموزش و پرورش و دانش آموزان پايه اول در آموزشگاه شاهد حضرت رقيه(س) شهرستان تويسركان برگزارشد.

به گزارش رودآور این مراسم که با اجرای برنامه های متنوعی از جمله قرآن، سرود، نمایش حروف الفبا، دعا، مسابقه و اجرای نمایش نامه های طنز توسط یک گروه هنری همراه بود ، لحظات به یاد ماندنی را در خاطره دانش آموزان به جای گذاشت .

محمود سوری معاون آموزشي ونوآوري تويسركان در این مراسم ضمن تبریک یادگیری الفبا به کلاس اولی ها و فارغ التحصیلی دوره ابتدایی دانش آموزان پایه ششم، از معلمان و مربیان که با آموزش علم و دانش و زمینه ساز واقعی علم و دانش در ذهن دانش آموزان هستند تقدیر کرد.

وی هدف از برگزاری جشن الفبا را ایجاد اشتیاق برای فراگیری علم عنوان کرد و گفت: هر ساله مدارس به‌دلیل کسب مهارت خواندن و نوشتن برای دانش‌آموزان جشن الفبا برگزار می‌کنند که هدف از برگزاری این جشن‌ها تبریک گفتن به دانش آموزان و آموزگاران پایه اول است که با سختی به این مهم رسیدند.
معاون آموزشي ونوآوري تويسركان افزود: این جشن می‌تواند ذهنیت خوبی در دانش‌آموز کلاس اولی نسبت به فراگیری علم و دانش ایجاد کند و همین زمینه را برای پیشرفت بیشتر دانش آموز فراهم می‌سازد.

بنا به گزارش رودآور در پایان مراسم هدایایی توسط مدیر آموزشگاه و اولیاء دانش آموزان به دانش آموزان کلاس اولی اهداء شد.

1336808446_201205082865[1]

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان