آخرین اخبار

3. خرداد 1393 - 18:54   |   کد مطلب: 13597
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:
فتح خرمشهر نقطه عطفی در پیروزی های دفاع مقدس بود
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی فتح خرمشهر را نقطه عطفی در پیروزهای دفاع مقدس دانست و گفت: فتح خرمشهر نصرتی الهی بود و باید عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس برای مردم تشریح و تبیین شود.

به گزارش رودآور، محمدمهدی مفتح به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادی سازی خرمشهر، در دیدار با خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس شهرستان تویسرکان اظهار کرد: بی تردید فتح خرمشهر بارزترین پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود که سبب افزایش ایمان، غرور و افتخار ملت ایران اسلامی با عزم رزمندگان و حضور اقشار مردم برای حفاظت از دستاوردهای های انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: همبستگی، وحدت و یکپارچگی ملت در سراسر ایران اسلامی برای آزادسازی خونین شهر مثال زدنی است و در این مسیر نقش رزمندگان، جانبازان و شهدای شهرستان تویسرکان غیر قابل انکار است.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت بهره بردن رزمندگان از سلاح ایمان به خدا و تأسی از ائمه اطهار را از اصلی ترین دلایل پیروزی در عملیات بیت المقدس عنوان و ابراز کرد: در آن روزها همه رزمندگان با باور عمیق به امدادهای غیبی و تکیه بر داشته ها و توانمندی های داخلی توانستند رژیم تا دندان مسلح عراق و حامیان جنایتکار آن را زمین گیر کنند.

مفتح با بیان اینکه سوم خرداد 61 برای ما کلاس درسی است که خدامحوری، ولایت پذیری، جوانمردی و ایستادگی را به ما می آموزد، افزود: اگر اکنون در آرامش زندگی می کنیم و مسئولیتی بر دوش ما است به برکت خون پاک شهدا و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده مردم تویسرکان به همراه رئیس بنیاد شهید و تنی چند از مسئولان شهرستانی با خانواده های شهید مسعود ترکمان، شهید حسن نانکلی و همچنین هادی مهرزاد جانباز 50 درصد عملیات بیت المقدس دیدار و از آنان دلجویی به عمل آورد.

شهرستان تویسرکان 751 شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.شهید مسعود ترکمان، شهید حسن نانکلی، شهید منوچهر نادری و شهید ملاکرم گودینی از شهدا و هادی مهرزاد جانباز سرافراز عملیات بیت المقدس شهرستان تویسرکان هستند.

IMG_1475 IMG_1481 IMG_1484

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان