آخرین اخبار

6. خرداد 1393 - 10:04   |   کد مطلب: 13659
لوح تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش برای 76 نفر از فرهنگیان تویسرکانی نیک اندیش صادر شد.

به گزارش رودآو ربه منظور پاسداشت خدمات ارزنده فرهنگیان خیر که به صورت ماهیانه بخشی از حقوق خود را وقف کمک به امر خداپسندانه مدرسه سازی در شهرستان تویسرکان کردند لوح تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش برای 76 نفر از این خیران نیک اندیش صادر شد.

اسدبگی كارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش تويسركان در این باره اظهار کرد: همزمان با برگزاری شانزده همین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تويسركان این اقدام به پاسداشت خدمات ارزشمند  صدها فرهنگی شریف و بزرگوار شهرستان که به صورت کسر از حقوق ماهیانه به امر مقدس مدرسه سازی کمک می شود، انجام گرفت.

وی با قدر دانی از این همکاران معزز اظهار امیدواری کرد که روند استقبال همکاران فرهنگی در این امر خیر روبه افزایش است و حضور معلمان عزیز در این امر خیر نقش موثری در فرهنگ سازی و مشارکت آحاد جامعه را به دنبال دارد.

كارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش تويسركان با اشاره به این که برای کمک به ساخت مدارس نیازی به مبالغ بالا نیست، از همه خیرین شهرستان دعوت کرد به هر اندازه که می توانند در ساخت و تجهیز مدارس و فراهمنمودن فضای بهتر برای فرزندان این مرز و بوم و ارتقای دانش کشور کمک کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان