آخرین اخبار

10. خرداد 1393 - 15:53   |   کد مطلب: 13736
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خبر داد:
اجرای طرح جوان کارت، ویژه ۳۰ هزار جوان همدانی
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: در طرح جوان کارت ۳۰ هزار جوان همدانی می توانند در هفته جوان از خدمات مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری با شرایط ویژه بهره‌مند شوند.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، اظهار کرد: در طرح جوان کارت مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری چون آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، باغ موزه دفاع مقدس، تله کابین و سورتمه ریلی، غار سیاحتی علیصدر، کتابخانه های عمومی، دو استخر شنا، پیست اسکی تاریک دره و موزه تاریخ طبیعی با شرایط خاصی در اختیار نوجوانان و جوانان 15 تا 30 سال قرار داده می شود.

وی تصریح کرد: طرح جوان کارت در هفته جوان با هدف استفاده جوانان همدانی از مراکز فرهنگی، تفریحی، گردشگری و ورزشی اجرا می شود و پیش بینی می کنیم حدود 30 هزار نفر از این طرح استفاده می کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: این مراکز به صورت رایگان و با تخفیف های 40 تا 50 درصد در اختیار جوانان قرار می گیرد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح غنی سازی اوقات فراغت، استفاده نوجوانان و جوانان از مراکز فرهنگی و گردشگری و آشنایی بیشتر آنها با این مجموعه های فرهنگی و در نهایت توجه بیشتر مسئولان به امور جوانان و در اختیار گذاشتن امکانات دولتی و عمومی در اختیار نوجوانان و جوانان است.

ربانی تصریح کرد: توزیع این کارت ها در هفته جوان انجام می شود اما استفاده از این کارت ها از 23 خرداد به مدت یک هفته می باشد و در 18 مراسم جشن هفته جوان و چند دستگاه فرهنگی سطح شهر در هفته جوان کارت ها بصورت رایگان توزیع می شود.

وی افزود: در این طرح برای سازمان مردم نهاد و مجموعه های فرهنگی  نیز سهمیه جداگانه ای در نظر شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان