آخرین اخبار

13. خرداد 1393 - 9:25   |   کد مطلب: 13789
گره کور ترافیکی برای پارک خودروهای همراهان بیماران بیمارستان قلب تهران و نبود امکانات لازم برای خدمت رسانی به به آنان در خود بیمارستان، مشکلاتی برای همراهان بیماران به وجود آورده است.

به گزارش رودآور بیمارستان قلب تهران در خیابان کارگر شمالی واقع شده است و هر روزه ها صدها مریض به همراه همراهان به این مرکز درمانی مراجعه می کنند.اما برخی مشکلات آنان را با چالش روبرو کرده است.

یک همراه بیمار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: از مشکلات پیش روی ما نبودپارکینگ در خیابان و محوطه اطراف بیمارستان برای پارک خودروهای ما است.

وی می افزاید: از طرفی کوچه های منتهی به این خیابان نیز با تابلوهایی با عنوان "بن بست است" کار را برای پارک خودورها دشوار کرده است و هیچ راه تنفسی برای آزادی این گره کور ترافیکی برای مراجعان به این بیمارستان وجود ندارد.

این همراه بیمار عنوان کرد: آیا نمی شود شهرداری تهران و شهردار این منطقه با خرید چند ساختمان در این منطقه و تخریب آن به محلی برای پارکینگ عمومی قدمی در راستای رفاه حال همراهان بیماران و شهروندان گرفتار در این ترافیک بردارند؟

آقای نعمتی یکی از همراهان بیماران در حدود 64 سال سن دارد، او از بیماری تنفسی رنج می برد و به خبرنگار ما گفت: از 6 دستگاه آسانسور موجود بیمارستان در ساعات ملاقات که بین 15 تا 16 بعدازظهر است تنها سه آسانسور را در اختیار همراهان بیماران قرار می دهند و سه آسانسور دیگر تنها برای پرسنل و بیماران اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: نکته قابل تأمل و شاید تأسف بارتر این است سه آسانسوری که در اختیار همراهان بیماران قرار دارد در طبقات زوج و فرد و آن هم با سرعت پایین و به سختی تردد می کنند.

آقای نعمتی افزود: من با این سن و سال، بیماری تنفسی و درد مفاصل اکثر اوقات مجبور می شوم این چهار یا پنچ طبقه را با دردسر زیاد و از طریق راه پله ها رفت و آمد کنم که بعد از آن باید تا چند روزی از درد زانو در رنج و عذاب باشم.

خانم افشاری که آرتورز دارد نیز با بیان اینکه ما همراهان بیماران به اندازه کافی از درد و بیماری عزیزان خود ناراحت هستیم و عذاب می کشیم، از مسئولان امر خواست: حداقل امکانات لازم را در همان تک ساعت ملاقات با بهره گیری از ظرفیت تمام آسانسورها برای خدمات دهی بهتر در اختیار همراهان بیماران قرار دهند تا آنان دیگر از مشکلات جانبی رنج نبرند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان