آخرین اخبار

31. تير 1393 - 0:52   |   کد مطلب: 14605
جنایات صهیونیست‌ها در حمله به مردم بی گناه غزه که با سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایات غیر انسانی مواجه شده است واکنشهای بسیاری را در میان کشورهای مختلف جهان بر انگیخته است که به حمایت از مردم بی گناه و بی سرپناه غزه که هزینه دسیسه های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه دین و کشورشانرا پرداخت می‌کنند برخواسته اند.

به گزارش رودآور؛

در کنار خبرهایی که از جنایات صهیونیستها علیه مردم غزه  از خبرگزاریها شنیده می شود، وبلاگ نویسان نیز با ارائه مطالب زیادی در این زمینه نکته هایی شنیدنی و سخنانی در محکومیت جنایات صهیونیستها را دارند که زوایای دیگری از ماهیت خونخوار صهیونیستها را به تصویر می کشد.

وبلاگ کانون نخبگان وبلاگ نویس جوانرود می نویسد:

در ضرورت کشتن مادرانی که مار می‌زایند و آن‌ها را شیر می‌دهند

آیلت شیکد Ayelet Shaked زن ٣٧ ساله فارغ التحصیل کامپیوتر، سیاستمدار و جز نمایندگان مجلس قانون گذاری اسرائیل (کنست) است.

در ویکی‌پدیا در توصیف این سیاستمدار اسرائیلی نوشته شده است که ایشان بیش از هر چیز دیگری به این دلیل معروف است که معتقد به کشتن و مجازات دسته جمعی فلسطینی‌هاست چه آن‌ها که در اعتراض به اشغال‌گری اسرائیل فعال هستند و چه آن‌ها که فعال نیستند.

او یک روز پیش از ربودن انتقامی نوجوان فلسطینی و زنده سوزاندنش توسط چند یهودی افراطی، در فیس‌بوکش به زبان عبری پستی طولانی نوشت که تقریبا ٥٠٠٠ نفر آن را لایک کرده‌اند و ١٢٥٠ بار هم به اشتراک گذاشته شده است.

پست او آن‌گونه که خودش ادعا می‌کند، نوشته ١٢ سال پیش یوری علیتزر Uri Elitzur است و چون در روزی چون امروز و در شرایطی مشابه نوشته شده است او برای نخستین بار آن را منتشر می‌کند. علیتزر مشاور نزدیک و سخنرانی نویس بنیامین نتانیاهو بود که چند ماه پیش درگذشت.

نویسنده در این متن شرحی از شیوه بمباران همه جانبه انگلیس و امریکا و روسیه در جنگ‌های مختلف می‌دهد و در نهایت بمباران و کشتن همه فلسطینی‌ها را با این توجیه که دست‌کم در پشتیبانی اخلاقی از اقدامات حماس شریک هستند، مشروع می‌داند.

"همه فلسطینی‌ها، بلا استثنا، دشمن هستند. از جمله افراد مسن، زنان و شهرها و روستاها و اموال و خانه‌ها و همه زیرساخت‌های آنان" او در ادامه توصیه می‌کند: "مادران فلسطینی را که فرزندان شهیدشان را با گل و بوسه مشایعت می‌کنند باید کشت و خانه‌هایشان را ویران کرد چون این مادران دوباره مار می‌زایند و آن‌ها را شیر می‌دهند

یک روز قبل از نوجوانی فلسطین محمد ابو Khudair ربوده شد و زنده گفته می شود توسط شش جوان یهودی اسرائیل سوخته، نماینده مجلس اسرائیل Ayelet Shaked در فیس بوک منتشر شده یک تماس برای نسل کشی فلسطینی ها.

این یک تماس برای نسل کشی است زیرا آن را اعلام می کند که "کل مردم فلسطین دشمن است" و تخریب آن را توجیه می کند، "از جمله افراد مسن و زنان خود را، شهرستانها و روستاهای آن، اموال و زیرساخت های آن است."

پست او بیش از یک هزار بار به اشتراک گذاشته شد و دریافت که تقریبا پنج هزار "را دوست دارد."

یوری Elitzur، از آنها به او اشاره دارد، و کسی که فوت کرد چند ماه پیش، رهبر جنبش مهاجر و speechwriter و مشاور نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر بود.

 

وبلاگ آنسوی مه نوشت:

 پیام انسانی یک دختر اسرائیلی به مردم غزه:

پیام انسانی یک دختر اسرائیلی  بازتاب قابل توجهی درشبکه های اجتماعی داشته و مورد توجه قرار گرفت،  این دختر در پیام خود که به صورت یک فایل تصویری پخش نمود خطاب به مردم غزه گفت:

با درود به این دختر جوان اسرائیلی که برخلاف مدعیان حقوق بشر و برخلاف عده ای روشنفکر نمای جاهل وطنی، اینگونه از مردم غزه عذرخواهی می کند:

مردم عزیز غزه!

هر چه بگویم در برابر آن چه بر شما می گذره به نظر بی معنا خواهد بود اما من جز صدا و کلمه اسلحه ای ندارم. این کلمه ها تنها چیزی هستند که دارم.

اسمم نائومی لوری ست، در اسرائیل زندگی می کنم . من شرمنده و متاسفم. نگران شما هستم، برای شما گریه میکنم، شما را درک می کنم و درد از دست دادن تان را حس می کنم.

روزهای سیاهی است و می دونم این حرفام هرگز نمی تونه شما رو آروم کنه و از دردتون کم کنه اما برخی از ما اسرائیلی ها هر چه در توانمون هست انجام می دیم تا به این اوضاع خاتمه بدیم. با اعتراض عمومی و راهپیمایی و... ما توی دلمون امید دارم که دعاهامون به آسمانی برسه که بالای سر هر همه ماست.

من می دانم شما جایی برای فرار ندارید؛ امیدوارم این اوضاع به زودی عوض شه.

خطابم به دولت اسرائیل است و می خواهم که با مسولیت عمل کنن، مثل رهبران و همین الان به این خون و خونریزی پایان دهند.

از مردم اسراییل می خواهم تا به خاطر داشته باشند که این یک بازی ویدیویی نیست، بازنده و برنده و امتیاز و بردی هم اینجا وجود نداره وتنها چیزی که باقی میماند بازنده ها هستند. مردم دارند کشته میشوند، خانه ها خراب میشوند و رویاهای مردم دارند زیر خاک می روند. جامعه اسرائیل داره صبرش رو از دست داده و تبدیل به گنگ میشود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان