آخرین اخبار

15. شهريور 1393 - 19:08   |   کد مطلب: 15461
نخستین همایش گردشگری ورزشی به صورت مشترک و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان و هیئت دوچرخه سواری استان همدان برگزار شد.

به گزارش رودآور به نقل از همدان ورزش؛ در این همایش که عصر روز پنج شنبه در کنار کتیبه‌ها و آبشار گنج نامه و در حضور مسافران و گردشگران برگزار شد، ۷ ورزشکار رشته تریال هیئت دوچرخه سواری به انجام حرکات نمایشی پرداختند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان در این خصوص گفت: در راستای سیاستهای استان در جهت محوریت گردشگری در توسعه استان که استاندار محترم بارها در بیاناتشان به آن اشاره داشته‌اند و با همراهی و همفکری جناب سروش مقدم، مدیرکل محترم میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، بر آن شدیم تا نسبت به برگزاری این همایش اقدام کنیم.

علی ثقفی با اشاره به اینکه انجام حرکات نمایشی توسط ورزشکاران تریال هیئت دوچرخه سواری موجب نشاط و انبساط خاطر مسافران شده بود، افزود: این برنامه نشان داد که توجه ویژه به بحث گردشگری ورزشی می‌توان در زمینه جذب توریست اقدامات موثری را انجام داد.
وی دامنه های الوند را سرشار از جاذبه های گردشگری دانست و تصریح کرد: دانهیل و کراس کانتری دو رشته دیگر از ورزش دوچرخه سواری هستند که در صورت حمایت مسئولین، می‌توانند برنامه های ویژه ای را در راستای مبحث گردشگری ورزشی اجرا کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز که از ابتدا تا انتهای این مراسم حضور داشت در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای این برنامه شاهد بودیم که مسافران از تماشای صحنه‌های ورزشی که توسط ورزشکاران به نمایش درآمده بود، به وجد آمده بودند که می تواند نقطه آغازی برای فعالیت‌های اینچنینی در استان باشد
ریحان سروش مقدم افزود: در جهت معرفی هرچه بیشتر همدان و فراهم کردن لحظات شاد برنامه مهای زیادی را در دستور کار داریم که گردشگری ورزشی هم به عنوان یکی از یکی از شاخصه های توسعه گردشگری در استان مطرح می باشد.
در خاتمه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اهداء لوح تقدیر و هدیه از ورزشکاران رشته تریال هیئت دوچرخه سواری استان تقدیر کرد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان