آخرین اخبار

17. شهريور 1393 - 15:04   |   کد مطلب: 15515
فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری دو باند سرقت اموال در تویسرکان در 45 روز گذشته خبر داد.

به گزارش رودآور قاسم قربانی صبح امروز در نشست خبری ضمن اعلام کاهش 24 درصدی سرقت در شهرستان تویسرکان در 45 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: در این راستا دو باند سارق وسایل داخل خودور دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از باندها از دو زن و یک مرد برای سرقت استفاده می کردند، تصریح کرد: این سارقین با استفاده شلوغی جلوی درب تالارها، رستوران‌ها، و محل‌های برگزاری مراسمات دیگر و با پوشش اقدام به سرقت وسایل داخل خودرو می کردند و خوشبختانه با هوشیاری نیروی انتظامی تویسرکان عوامل این باند و باند دوم شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان همچنین از توقیف یک موتور سیکلت با دو نفر راکب توسط عوامل باشگاه انتظامی منطقه خرم‌رود خبر داد و افزود: با بررسی های انجام شده موتورسیکلت توقیف شده مسروقه اعلام شد که با پیگیری های لازم از سوی مأموران نیروی انتطامی چندین دستگاه موتور سیکلت مسروقه دیگر، کشف و ضبط و عوامل آن به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی به اجرای 38 طرح پیشگیرانه اجتماعی فرهنگی در 45 روز گذشته در شهرستان تویسرکان نیز اشاره و ابراز کرد: در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشفیات انواع مواد مخدر با 77 درصد افزایش دستگیری متهمین صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی تویسرکان از پایلوت بودن شهرستان تویسرکان به عنوان اجرای طرح تذکر لسانی خبر داد و افزود: در این راستا و برای بهتر برگزار شدن طرح تذکر لسانی نیروی انتظامی تویسرکان از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند.

قاسمی همچنین با بیان اینکه با همکاری مسئول اصناف و میراث فرهنگی، اداره صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی های لازم و مجوزهای گرفته شده از مراجع قضایی رستوران‌ها و قهوه‌‌خانه‌های سنتی عرضه کننده قلیان بازرسی شدند، عنوان کرد: از 14 قهوه‌خانه دارای مجوز و یا بدون مجوز، تعداد 100 قلیان و متعلقات آن کشف و هفت قهوه‌خانه بدون مجوز پلمب شد.

وی یادآور شد: در حدود 40 معتاد ولگرد و کارتن خواب نیز شناسایی و به مراکز ترک اعتیاد در همدان معرفی شدند.

قاسمی در پایان از همکاری و تعامل خوب مردم فهیم تویسرکان با نیروی انتظامی در راستای کاهش جرم در این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان