آخرین اخبار

26. شهريور 1393 - 23:28   |   کد مطلب: 15767
پوستر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز در جمع کودکان سرطانی در بخش هماتولوژی مرکز درمانی بعثت رونمایی شد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، ظهر امروز پوستر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش هماتولوژی کودکان بیمارستان بعثت رونمایی شد.

با توجه به برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 تا 21 مهر ماه در همدان، پوستر این جشنواره با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، هنرمندان تئاتر و جمعی از خانواده‌ها و کودکانی که به علت بیماری سرطان در این بخش بستری بودند، رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در آئین رونمایی از پوستر جشنواره با بیان اینکه این برنامه در این مکان یکی از بهترین برنامه‌های جشنواره به شمار می‌رود، افزود: با توجه به اینکه جشنواره فضای شاد و بانشاطی را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند، پس چه بهتر که کودکان بیمار نیز بتوانند از این فضای شاد بهره‌مند شوند.

فاضل عبادی با بیان اینکه جشنواره با شعار هویت، امروز، فردا برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تبدیل همدان به قطب فرهنگی است که امیدواریم با مشارکت مسئولان به بهترین نحو محقق شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز گفت: کودکان بستری در این بیمارستان امرو روز به یادماندنی و شادی را پشت سر می‌گذرانند که امیدواریم به زودی ضمن کسب سلامتی به دوران مطلوب زندگی خود بازگردند.

موسوی بهار افزود: بیمارستان بعثت تنها مرکزی است که بیماران بدخیم سرطان در آنجا بستری و تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: جشنواره تئاتر کودک فضای شاد و مفرحی را با اجرای نمایش‌ها برای کودکان فراهم می‌کند که با رونمایی پوستر جشنواره در این مرکز درمانی امید و شادی در بین این کودکان نیز فراهم شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان