آخرین اخبار

31. شهريور 1393 - 14:04   |   کد مطلب: 15910
در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس خبرگزاری دفاع مقدس استان همدان روز شنبه با حضور خبرنگاران در باغ موزه دفاع مقدس این شهر آغاز بکار کرد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا سرپرست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در این آیین گفت: باغ موزه همدان فضای پرکاری است که این فعالیت ها نیازمند اطلاع رسانی بیشتر و به موقع است و به همین دلیل ایجاد خبرگزاری یکی از نیازهای این مکان بود.

خلیل الهی تبار افزود: بازدید گردشگران داخلی و خارجی از باغ موزه و یادبودهایی که آنان در این مکان به یادگار گذاشتند یک ظرفیت ارزشمند فرهنگی در این مکان است که باید اطلاع رسانی شود.

وی گفت: در حال حاضر این خبرگزاری زیر مجموعه کشور بوده و صفحه استانی ندارد اما سعی شده همدان در راه اندازی صفحه استانی در سطح کشور پیشتاز باشد.

به گفته وی در حال حاضر اخبار حوزه دفاع مقدس در کارتابل کشوری و در لینک استانی قرار می گیرد و استان همدان در خبرهای مربوط به حوزه دفاع مقدس در این خبرگزاری پیشتاز است.

وی اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس یک مجموعه ارزشمندی در همدان است که نبود اطلاع سانی کافی در مورد این ظرفیت بزرگ احساس می شود و رسانه ها باید برای معرفی بیشتر این مکان تلاش کنند.

باغ موزه دفاع مقدس همدان در چهار فاز از چهار سال گذشته به بهره برداری رسیده و در این مدت حدود 500 هزار نفر از آن بازدید کردند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان