آخرین اخبار

2. مهر 1393 - 9:41   |   کد مطلب: 15923
مهدی فخرالدین بازیگر لبنانی فیلم ابو زینب گفت: باید نظیر این نوع جشنواره ها بیشتر شود می توان با دعوت کردن کارگردانان بیشتر از اهمیت این نوع فیلم ها برای مردم سخن گفت در حال حاضر جنگ ما با غربیها جنگ فیلم است که باید به آن اهمیت بیشتری داده شود.

به گزارش رودآور به نقل از راه دانا، مهدی فخرالدین بازیگر لبنانی فیلم ابو زینب در خصوص نقش خود در فیلم ابو زینب اظهار داشت: در ابتدای فیلم نقش من به عنوان یکی از فرماندهان اسرائیلی است که در جنوب لبنان کار می کنم،اما کم کم و با گذشت مدتی از فیلم می فهمیم که من یک نفوذی هستم و برای مقاومت و حرب الله اطلاعات بدست می آورم و کمک می کنم تا آنها دراین عملیات موفق شوند.

وی گفت: عکس العمل هایی که از مردم هنگام پخش صحنه های فیلم ابوزینب دیدم و اشک هایی که برخی ها می ریختند برایم جالب بود و می توان گفت که این کار موفق بود و من امیدوارم در کارهای بعدی هم موفق باشیم.

فخرالدین درباره جشنواره فیلم مقاومت خاطر نشان کرد: من واقعا خوشحال هستم که به این جشنواره دعوت شدم برای اولین بار است که در این جشنواره شرکت می کنم کارهایی که من در اینجا می بینم واقعا فوق العاده است و از آن دسته کارهایی است که ما به آن  در حال حاضر و با شرایطی که در خاورمیانه است نیازمندیم.

وی همچنین در پایان تاکید کرد: باید نظیر این نوع جشنواره ها بیشتر شود می توان با دعوت کردن کارگردانان بیشتر از اهمیت این نوع فیلم ها برای مردم سخن گفت در حال حاضر جنگ ما با غربیها جنگ فیلم است که باید به آن اهمیت بیشتری داده شود.

Flash version 9,0 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان