آخرین اخبار

9. مهر 1393 - 23:17   |   کد مطلب: 16068
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ریشه تمام تنش های موجود در جهان امروز را وجود نامشروع اسرائیل دانست.

محمدمهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار رودآور، اظهار کرد: جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی به ویژه حمله کور به غیرنظامیان، کشتار مردم غیرنظامی به ویژه کودکان و زنان، تخریب اهداف غیرنظامی و اهداف تحت حمایت خاص نظیر مساجد و بیمارستان‌ها، کودکستان ها و کاربرد سلاح‌های ممنوعه و استفاده از شیوه‌های ممنوع جنگی همگی بر خلاف کنوانسیون های مجامع بین المللی و حقوق بشر است.

وی تصریح کرد: فراتر از قوانین بین المللی جنایات غاصبان سرزمین فلسطین بر خلاف تعالیم اسلامی است و سکوت در برابر این چنین جنایاتی جایز نیست.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت عنوان کرد: همه دنیا در غزه شاهد جنایات وحشیانه و اقدامات نفرت انگیز رژیم کودک کش اسرائیل بودند و این غاصبان جنایات ننگینی را به کارنامه سیاه و شوم خود اضافه کردند.

مفتح با بیان اینکه اسرائیل غاصب با این اقدامات چهره واقعی و ضد بشری خود را بیش از پیش به جهانیان نشان داد، افزود: بی تردید هر انسان آزاده ای با دیدن این تصاویر منقلب می شود و جمهوری اسلامی ایران که خط مقدم حمایت از مظلومان جهان است نسبت به این نسل کشی ها ساکت نبوده و نخواهد بود.

وی از مردم ظلم ستیز کشور و به ویژه تویسرکانی ها دعوت کرد تا مانند همیشه در یاری رساندن به مظلومان پیشگام باشند و زمینه را برای جمع آوری کمک مادی و معنوی در راستای حمایت از غزه و فلسطین فراهم سازند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره)، عنوان کرد: وجود و ماهیت اسرائیل از اساس نامشروع و مجهول است و این غده سرطانی که منشأ تمام تنش های جهان امروز است باید نابود شود تا روزی دیگر شاهد این گونه جنایات وحشیانه نباشیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان