آخرین اخبار

15. مهر 1393 - 23:03   |   کد مطلب: 16141
آیپد ایر اپل که سال قبل عرضه شد یکی از تبلت هایی است که با توجه به ظاهر ساده و جذابش مستعد ایجاد تغییراتی برای تبدیل شدن به باریکترین تبلت دنیا است.

به گزارش رودآور به نقل از راه دانا، در دنیای پیشرفته امروز همه جا مملو از اطلاعات ریز و دقیقی است که همراه داشتن دستگاهی که بتواند ما را با آنها سازگار کند همیشه احساس می‌شود. تبلت ها که همواره از طرفدارن بی شماری برخوردار بوده اند دارای ویژگی های مختلفی هستند که ظاهر و شکل و شمایل دستگاه همیشه یکی از نکات اساسی است که کاربر در یک خرید  به آن دقت می کند. آیپد ایر اپل که سال قبل عرضه شد یکی از تبلت هایی است که با توجه به ظاهر ساده و جذابش مستعد ایجاد تغییراتی برای تبدیل شدن به باریکترین تبلت دنیا است.

 

طبق گزارش وب سایت  The Michael Report، اپل با حذف سوئیچ Mute/Rotation از مدل اصلی، ضخامت آیپد ایر 2 را به ۲ ۰.۵ رسانده  که بر این اساس ایر2 را می توان نازکترین تبلت دنیا شناخت. از دیگر تغییرات چشم گیر تبلت هوشمند و ظریف اپل می توان به، چیپ ست جدید A8 و میزان حافظه رم 2 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی، جا به جایی میکروفون ها به پشت دستگاه و در کنار دوربین یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ دوربین و همچنین جای اسکنر اثرانگشت در دکمه home تعبیه شده  که "اپل پی” نیز در آن وجود خواهد داشت. آیپد ایر 2 در مدل‌هایی ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و در رنگهای مشکی، نقره ای و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان