آخرین اخبار

14. شهريور 1398 - 6:45   |   کد مطلب: 36399
این روزها اخبار نه چندان خوشایندی از شورای شهر تویسرکان که قرار بود با ترکیبی از نیروهای جوان و باتجربه، گام های اثر بخشی در روند مدیریت کارآمد شهری بردارد، به گوش می رسد.

به گزارش رودآور؛ اختلاف نظرهای جدی و بنیادی در میان اعضای شورای اسلامی شهر تویسرکان یک ماجرای تازه نیست و از همان آغازین روزهای تشکیل شورا بروز و ظهور پیدا کرد و کارکرد مفید شورا را به حاشیه برد.
گرچه اختلاف دیدگاه ها و سلایق یک امر طبیعی و حتی مفید به شمار می رود اما اکنون دیگر نمی توان گفت اعضای شورای شهر تویسرکان با هم اختلاف نظر و سلیقه دارند بلکه اوضاع این شورا پیچیده تر و ابهام آمیزتر از اختلاف نظرهای طبیعی است.
شورای پنجم شهر تویسرکان که از همان بدو فعالیت خود دچار حاشیه و اختلاف شد، سال گذشته پس از کش و قوس های فراوان و استعفا و پس گرفتن استعفاهای متعدد اکثر اعضا، حتی تا پای انحلال پیش رفت اما باز هم کج دار و مریز راه خود را ادامه داد.
اکنون اما شنیده های فراوانی از حاشیه های مختلف شورای شهر تویسرکان نقل محافل شده که به نظر می رسد جایگاه این شورا را متزلزل تر از گذشته کرده است.

در این میان اما در چند روز اخیر، شنیده ها و حواشی به اوج خود رسید و در نهایت محمد کاظم گمار، شهردار تویسرکان و علی باقری یکی از اعضای شورای شهر تویسرکان به صورت رسمی استعفای خود را تحویل دبیرخانه شورا دادند و قرار است بررسی استعفای این دو در روز پنج شنبه هفته جاری در صحن علنی شورا بررسی شده و به رای گذاشته شود.
پیش از این و در نزدیک به دو ماه اخیر، سید امرالله میرزاجانی که شنیده هایی از قصد وی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تویسرکان به گوش می رسید اما این گمانه زنی به حقیقت نپیوست، با غیبت های متعدد و غیر موجه عملاً از شورای شهر خارج و با حرف و حدیث های فراوان، مریم مرادیه به عنوان اولین عضو علی البدل شورا جایگزین وی در شورای هفت نفره شهر تویسرکان شد.(وحید الوندی)

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان