آخرین اخبار

12. شهريور 1400 - 14:26   |   کد مطلب: 40163
با وجود اعلام لیستی از ظرفیت های استانی برای تصاحب سمت استانداری همدان توسط نمایندگان، بنا به دلایلی نامعلوم جلسه بررسی سوابق کاری آن افراد، برگزار نشد و خبر می رسد،فرد دیگری که سوابق سیاسی روشنی ندارد برای جایگاه استاندار آن هم خارج از این لیست و بدون مطلع بودن نمایندگان مطرح و معرفی شده است!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ گفته شده که وزارت کشور برای انتخاب استانداران فرصتی به مجمع نمایندگان هر استان داده تا آنان به عنوان نمایندگان مردم گزینه های مطرح و کارآمد را معرفی کنند و در یک هماهنگی، همفکری و طی یک فرآیند و بررسی های موشکافانه از بین تمامی گزینه های اعلامی پنج نفر را برای این امر به وزارت مربوطه معرفی کنند و آن وزارت نیز در نهایت از بین آن پنج نفر استاندار را برگزیند.
با وجود اعلام قبلی منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر اینکه جلسه هماهنگی تعیین تکلیف پست استانداری روز پنجشنبه 11 شهریور ماه جاری برگزار می شود، اما این جلسه توسط مجمع نمایندگان استان به دلایلی نامعلوم برگزار نشد.
در لیست اعلامی نمایندگان استان همدان گزینه های مطرح ذیل عنوان شده است:
علی اکبر فامیل کریمی، سرپرست استانداری
کریم مطهری، معاون استاندار
خسرو سامری، معاون استاندار
حمید عسکری، معاون استاندار
مهدی باب الحوائجی، فرماندار
روح الله سلگی، فرماندار
محمد حسین صوفی، معاون صدا و سیما
عباس صوفی، شهردار
سردار آزادی، فرمانده سپاه
سردار آبنوش، فرمانده سپاه
مصطفی زمانیان، استاد دانشگاه
محمد رضا امامی، معاون استاندار
روح الله لروند، شاغل در وزارت دفاع
تصمیم بر آن بود تا در جلسه مورد نظر سوابق مدیریتی و کارنامه این افراد مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد تا در نهایت با توجه به ظرفیت استانی گزینه های مناسبی معرفی شوند، اما با توجه به برگزار نشدن جلسه مجمع، شنیده ها حاکی از آن است فرد دیگری که سوابق سیاسی روشنی ندارد به صورت جدی برای به دست گرفتن سکان استانداری همدان آن هم خارج از این لیست و بدون مطلع بودن نمایندگان مطرح و معرفی شده است!
این مجموعه خبری منتظر پاسخگویی مسئولان مربوطه است تا برای تنویر افکار عموم هم شده، عنوان کنند که چرا گزینه نهایی شنیده شده مورد نظر از بین لیست اعلامی قبلی نیست؟
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان