آخرین اخبار

27. آبان 1396 - 15:47   |   کد مطلب: 31541
تویسرکانی ها علاوه بر ارسال24 کامیون انواع کالای مورد نیاز زلزله زدگان استان کرمانشاه، با توجه به اعلام دیگر اقلام مورد نیاز نیز به ارسال آن کالاها از جمله پرداختند.

به گزارش خبرنگار رودآور، به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه مردم ایران اسلامی دست در دست  یکدیگر و همه برای یاری رساندن به مناطق زلزله زده وارد میدان شدند.

به گفته «حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان کالاهایی از جمله مواد خوراکی و امکانات اولیه رفاهی و همچنین مایحتاج عمومی در قالب 24 کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی اظهار کرد: این اقلام شامل پتو، چادر اسکان، آب معدنی، انواع حبوبات، 22 هزار قرص نان، چراغ والور و همچنین بیش از 50 میلیون ریال کمک نقدی بوده است.

فرماندار تویسرکان از ابراز همدردی مردم در این باره تشکر و قدردانی کرد و افزود: از همشهریان عزیز می خواهیم کمک های خود را در راستای ساماندهی شدن به یکی از نهادهای سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال احمر تحویل دهند تا با نام خود آنان به مناطق زلزله زده ارسال شود.

مومیوند تصریح کرد: نیازمندی کنونی مردم در مناطق زلزله زده به صورت عمده اقلام فاسد نشدنی از جمله برنج، حبوبات، آب، انواع کنسرو، وسائل بهداشتی و خرما نیازمند است و بهتر از برای جلوگیری از  سوء استفاده های احتمالی مردم کالاهای خود را به یکی از سه دستگاه سپاه، هلال احمر و کمیته امداد تحویل دهند.

به گزارش رودآور؛ شب گذشته نیز با توجه به اعلام نیاز منطقه زلزله زده از انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان ۱۵۰۰ تخته موکت جمعه ۲۶ آبان ماه به مناطق زلزله زده ارسال شد.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان