آخرین اخبار

15. مرداد 1399 - 8:02   |   کد مطلب: 38674
همزمان با هفته خبرنگار، اصحاب رسانه تویسرکان با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در گلزار شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدا، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با آرمان های والای آنان میثاقی مجدد بستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در آستانه هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزار شریف هستیم، از چنین روزی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز خبرنگار یاد می کنند.

از این رو اصحاب رسانه تویسرکان در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار، با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در تپه نورالشهداء، مدفن پنج شهید گمنام آرمیده در این مکان، باردیگر با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

ناگفته نماند که شهید صارمی خرداد ماه ١٣٤٧ در بروجرد متولد شد، او که یک فرد انقلابی بود با شروع جنگ عزم خود را جزم کرد و راهی جبهه ها شد و حتی از ادامه تحصیل در دانشگاه گشت تا در عرصه اطلاع رسانی در جبهه ها وارد کارزار شود، بی ریا و با خلوص خاص خود.

این شهید والا مقام در سال ١٣٧٥ به عنوان سرپرست خبرگزاری ایران در افغانستان معرفی شد و در هفدهم مرداد ماه همان سال، در کنار هشت نفر دیگر پس از اسارت توسط طالبانِ تربیت شده از سوی امریکایی ها، به شهادت رسید.

و امروز خبرنگاران تویسرکانی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بار دیگر عنوان کردند که ادامه دهنده راه خبرنگاران شهید حق طلب و حق گو هستند.

زنگنه 

انتهای پیاتم/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

سلام روز خبرنگار بر تمام خبرنگاران علی الاخصوص خبر نگار دلسوز و زحمت کش سرکارخانم فاطمه زنگنه مبارک باد به امید موفقیت برای شما

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان