آخرین اخبار

25. اسفند 1393 - 20:36   |   کد مطلب: 17723
فروش عید نوروز با سرو صدای دست فروشان در خیابان معروف باهنر تویسرکان ـ از خیابان های اصلی تویسرکان ـ آغاز شد.

به گزارش رودآور، با وجود اعلام قبلی مسئولان تویسرکانی مبنی بر اعلام مکان هایی به جزء خیابان باهنر برای دستفروشان در آستانه عید نوروز، در راستای جلوگیری از ترافیک در این خیابان اصلی، باز این دست فروشان بودند که وارد میدان شدند و همانند سال های گذشته بساط خود را پهن کردند. 

فروش عید نوروز با سرو صدای دست فروشان در خیابان معروف باهنر تویسرکان ـ از خیابان های اصلی تویسرکان ـ آغاز شد.

بیا ارزانش کردم، گران نخرید، از همه رقم صبح روز یکشنبه با توافق شورای ترافیک و شهرداری شهرمان دست فروشان بساط خود را در خیابان شهید باهنر در سمت راست خیابان از میدان امام خمینی (ره) تا میدان فرشید آغاز کردند.

آقای  حسین یکی از  دست فروش گفت: چند روز است که منتظر هستیم تا بساط خود را بچینیم و لقمه ای نان حلال برای خانواده ببریم.

او از فروش در این دو روز راضی به نظر می رسید و افزود: خدا را شکر.

یک بلور فروشی نیز گفت: همه اجناس را آورده ام و بساطم را پهن کردم، نمی گذارم مشتری دست خالی رود با کمترین سود قانع هستم چرا که میدانم که دست مردم خالی است ـ درآمدشان اندک است ـ .

به گزارش رودآور، در این بین مغازه دارانی که اجناس را کنار خیابان قرار داده بودند کم نیستند، کودکانی را می بینیم که همراه مادرانشان برای خرید کفش و پوشاک به بازار آمده بودند.

 مادری در فکر خرید کفش برای فرزندش بود می خندید و کفش را به پای کودک پوشاند تا اندازه باشد، بعد با فروشنده چانه می زد که با قیمت کمتر بخرد و دست فروش او را با تخفیفی روانه کرد و لبخندی شرین بر لبان کودک نشست.

و اما در اینجا آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، نظارت مسئولان است که می طلبد را سری به این دست فروشان بزنند تا از فروش مواد غذایی به ویژه شکلات و آجیل  فاسد شده به شهروندان جلوگیری کنند.

هادی حسنود/خبرنگار افتخاری رودآور

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان