آخرین اخبار

31. شهريور 1395 - 5:53   |   کد مطلب: 24297
عضو هیئت شهدای گمنام گفت: گرچه هنوز پس از گذشت چهار سال مزار پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تپه نورالشهدا ساماندهی نشده است، اما برگزاری برنامه های فرهنگی می تواند جرقه های امید برای ساماندهی هرچه سریعتر این مکان را فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و اجرای صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی که قرار است ساعت هفت و 30 دقیقه در یادمان شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدا برگزار شود، از طرح ورودی با عنوان دروازه قرآن رونمایی می شود، این طرح برگرفته از یادمان شهدای فکه است.

«قائم نانکلی» یکی از اعضای هیئت شهدای گمنام در این باره گفت: گرچه هنوز پس از گذشت چهار سال مزار پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تپه نورالشهدا ساماندهی نشده است، اما اقدامات هفته های اخیر می تواند جرقه های امید برای ساماندهی هرچه سریعتر این مکان را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: امروز جوانان این شهر با سعی و تلاش خود به دنبال برگزاری مراسم های مختلف در تپه نورالشهدا در راستای جلب نظر مسئولان برای سرعت بخشی به ساماندهی گلزار شهدای گمنام هستند.

نانکلی در ادامه با تأکید بر اینکه نسل جدید دفاع را می شناسد، افزود: گرامیداشت شهدا در حقیقت روحیه معنویت، شهادت طلبی، شجاعت و شهامت را در جامعه تقویت می کند و از این رو رسم دفاع کردن در جنگ نرم را نیز می آموزد.

وی از فعالیت شبانه روزی برای آماده سازی تپه نورالشهدا در راستای برگزاری هرچه بهتر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد و عنوان کرد: جوانان این شهر در تلاش برای آشنا شدن بیشتر خود با آرمان های شهدا هستند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان